2009. december 26., szombat

6

Elmúlt a karácsonyi felhajtás... Még ennyit enni, úristen. Komolyan mondom, ha lenne még egy nap, akkor ki se moccannék a lakásomból. Lakásomból... Igen, jól látjátok! :) A napokban elköltöztem anyutól, ugyanis egy teljesen önálló életet szeretnék kezdeni, és úgy éreztem, hogy 19 évesen tökéletes elkezdeni. Egy nagyon jó helyen vettem egy 2 szobás, felújított lakást, és már most imádok itt élni. Mondjuk szót se róla, hozzá kell még szoknom anyu hiányához. Mai nap is egész délután nála voltam. Kijelentem, hogy délután 1-kor keltem és semmit sem csináltam. Végre kipihentem magam, és jövőhéttől tudok koncentrálni és maximálisat nyújtani az edzéseimen. Most is iszonyatosan fáradt vagyok, szóval ennyi. Majd, ha lesz egyszer rengeteg időm, akkor írok jó sokat. :D De mivel elfoglalt vagyok, ezért időhiányban szenvedek. :) csőall.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése