2009. december 22., kedd

2

Kedd délelőtt van... Nem is lehetne unalmasabb ez a nap. Optimista vagyok nem mellesleg. :D Komolyan mondom, hogy a B gyerek nélkül unatkozni lehet csak. Vele szoktam elütni a délelőttjeimet, aztán pedig a Barátnőmmel. De Ő sem ér rá ma, agyam eldobom, komolyan. :) Mennék már edzésre is. Azt mondták rám, hogy edzés mániában szenvedek, és a muszklim nagyobb, mint az egész agytérfogatom. Szopkodj Robi!! :D:D Robiról csak annyit, hogy ő tud valamit, vagyis igyekszik. Jó arc, legyen szó bármiről, ő benne van. Tiszteletem! ;) 2 nap van már csak december 23.-áig, alig várom már. Hatalmasat fogunk aratni az éjszakában. Kiadós hóemberépítés. Adod? :'D Úristen, szétunom az életem. Valaki kimenekíthet. Na jó NEM! :D Majd én saját magam. :) Most jönne az a szöveg, hogy majd írok, blabla... de úgysem. :D Puszi? Az sem. Puszi csak egy személynek, DE neki meg bárhová. ;) Nem kell elereszteni a fantáziát, mert szétcsapok. Rájöttem, hogy ma durvább arcomat mutatom, mint tegnap este. :D:D Na, pacsi NÉP! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése