2009. december 21., hétfő

1

Eljött az idő, hogy én is berobbanjak a bloggerek világába. :D Fogalmam sincs, hogy miért kezdtem el az írogatást. Talán, mert egy nap hasznos lesz visszaolvasni... Talán. Nem tudom. Nem fogok agyon rövidített, semmitmondó bejegyzéseket írni. Mert mi értelme lenne? Kezdjük az alap dolgoknál. 19 éves vagyok, és Magyarország valamely' városában tengetem napjaimat. ;) Van barátnőm, akit nagyon szeretek, és bármit megtennék érte. A sport mellett Ő teszi ki a minden napjaimat. Hogy mit sportolok? Hmm, ha keresgélsz, akkor rájöhetsz. Barátokból is akad rendesen, haverokból meg főleg. Tény, hogy nem vagyok az a barátkozós típus. Ha valaki elkezd velem beszélgetni, akkor oké... De én nem szoktam kezdeményezni sohasem. Ebből adódóan vannak is konfliktusaim, de nem túlzottan veszek a szívemre semmit sem. Mai napomról: Kissé pörgősen telt, ám de az eleje elég unalmas volt. Reggel nem tudtam eldönteni, hogy mit is csináljak a szabad perceimmel. Később felhívtam a Barátnőmet, és vele töltöttem a napom további részét. Sétáltunk egy nagyot, és csak úgy elvoltunk. Nem részletezem. :) Most este pedig hozzánk csapódott Lola is, akivel már jó volt végre dumálni egy jót. ;) Ha lesz időm, akkor írok... addig meg csak spontán várjatok!:D *Balázs, húzzál haza!*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése