2009. december 28., hétfő

8

Megvolt a mai nap első edzése. -1, ugye Balázs? :) Ez honnan is adódik? Igencsak egyszerű. Mi már Dzsusztinnal a megbeszélt 10 helyett 9 órára mentünk, hogy ezzel bevágódjunk Pejkó mesternél. :D Aztán, nagyban hajtottunk, amikor megszólalt edző bá', hogy mi mehetünk, mivel volt bennünk annyi kurázsi, hogy hamarabb menjünk, és büszke ránk. Szóval 5 perc múlva már a csarnok közelében sem voltunk. :D Többiek még lehet, hogy csak most végeztek, mi meg már simán itthon vagyunk. :) Jelenleg éppen sül a saját magam által készítettem pizzám. Edzés előtt megcsináltam a tésztát keservesen, mire hazaértem megkelt, és most már csak el kellett készítenem. Szóval nem sokára ehetem is. :) :D Időközben értesültem egy szörnyű hírről. A legnagyobb magyar kosaras, Horváth Zoltán ma hajnalban elhunyt autóbalesetben. Hihetetlen! Nagyon nagy hatással volt rám mindig is. Amikor válthattam vele pár szót a válogatott meccsek kapcsán, akkor nagyon boldog voltam. Egy közvetlen és tehetséges játékost vesztett el a magyar kosárlabda és a Falco csapata. Őszinte Részvétem az egész családjának! ... Megrendítő. Úgy gondoltam, hogy Cece mindenképpen megérdemel pár sort... Erről ennyit. Nem lepődöm már meg a halálhíreken. Annyi volt körülöttem mostanság. Nem szeretném ezt a témát tovább feszegetni, inkább mesélek mást... :) Tehát, jelenleg alig várom, hogy ehessem a pizzámat. Lehet, hogy ehetetlen lesz. Mondjuk tuti, hogy nem. Annyi bizalmat szavazok magamnak, hogy tudjam, hogy biztosan sikerülni fog. Mostanra felfüggesztem az írást, de este még írni fogok... :) hétfő, 12:12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése