2010. január 1., péntek

11

Nos, eljött a 2010 is. Boldog Újévet mindenkinek! Hatalmasat buliztunk tegnap éjszaka a barátaimmal. Nálam volt házibuli, ahol is kicsit(?) felöntöttünk a garatra. Lehet, hogy túlzásba is vittük. Elég sok minden történt. Sokan összehányták a lakásom... :) Gratulálok nekik ezúton is. :D 19 üveg ütős ital odatette, és még mindenki hozott legalább 1 üveggel. Összesen volt vagy 30 db... Ebből maradt 5. :\ Jól éreztük magunkat, az a lényeg. Éjfél előtt 20 perccel kb kimentünk a térre, ahol is tűzijáték volt. Zseniális kelés-fekvésünknek köszönhetően odaértünk a tűzijáték végére. Vittünk ki pezsgőt is, amin azt hittük, hogy menők leszünk. :) Azok is voltunk, főleg a műanyag poharakkal. Krisztián kidobta a taccsot, Balázs kórházba került, én pedig kijózanodtam ezen események után. Ezt az egész kórházas dolog nem szeretném túl bonyolítani, hiszen ez egy nyilvános blog, és bárki idekeveredhet. A lényeg, hogy Balázs már jól van, csak benn tartják pár napig. Ennyit az éjszakáról. Azért jól szórakoztunk, valljuk be. ;) Mai napom egy nagyon komoly fejfájással kezdődött. Aludtam úgy nagyjából összesen 5 órát. Reggel 9 körül már próbáltam Balázshoz bejutni a kórházba. Nem engedtek be, pár infót kaptam, de azok se voltak túl hasznosak. Hazajöttem, és inkább kipihentem magam, hogy újult erővel tudjak nekivágni a délutánnak. Aludtam egészen 3 óráig, aztán zuhanyoztam, ettem, és fél 5 fele a barátnőmmel bementünk B-hez a kórházba. Nagyon sokáig ott voltunk nála. Sokszor már kértek minket, hogy hagyjuk pihenni, de hát erőszakosak voltunk mindannyian, és maradhattunk tovább. :D Olyan másfél órát biztosan ott voltunk. Utána, amikor készülődtünk, hogy menjünk, akkor Bazs egyszerűen "könyörgött", hogy vigyük ki innen. Nem tartott sokáig, odaadtam neki a Nemzeti Sportot, és azzal elvolt. :) Most pedig itt ülök, és írom ezt a sok zagyvaságot. Lassan jön át a Barátnőm, és elleszünk. :) Abba is hagyom az írást, mivel elegem lett. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése