2009. december 23., szerda

3

Na sziasztok! Kezdjük azzal, hogy a Robi fiú végre hazalátogatott, és vele töltöttem rengeteg időt. Még annyi állatságot az ember nem látott, mint amennyit mi csináltunk. Tetszett ez a nap. Ezenkívül ritka feszült is voltam az este folyamán. De ez lényegtelen. Holnap lesz Szenteste, és jönnek ugye a karácsonyi felhajtáshoz kapcsolódó időszakok. Nem azt mondom, hogy nem szeretem a karácsonyt, de nekem mindig van időm a családomra, karácsonykor maximum adunk ajándékot, és ennyi. Ugyanúgy elvagyunk. Ennyit erről. Nem szeretek kapni, kijelentem! De ha már itt tartunk, én annál jobban szeretek adni. Ma is egészen déltől kb 5 óráig vásárolni voltunk Robival, szerencsére mindenkinek sikerült megfelelő ajándékokat találnom, szóval nem panaszkodom. Mai napra ennyi lett volna. Legyetek jók, pacsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése