2009. december 31., csütörtök

10

Tegnap nem írtam, mivel egy perc szabadidőm sem volt. Délelőtt edzettem, aztán pedig feljött a Szerelmem és Balázs hozzám... elég jól elvoltunk. Lehetett sokat nevetni. Mondjuk ilyen társasággal (*) :D Velük voltam kb 5-ig, utána pedig kicsit pihentem. Nagyon fáradt vagyok mostanság, meg igazából rá is pihentem Bazs esti R&B témájú partijára. :) A buliról annyit, hogy nem részegedtem le. Még csak inni is alig ittam valamit, nem éreztem magam túl jól. Csapattárssal ültünk a kanapén, és dumálgattunk. Így volt jó ez az este. Többiek pörögtek, rajtam pedig meglepődtek, hogy én nem. :D De majd ma este. ;) Nálam lesz egy kis ivászat egészen 11-ig, aztán megpróbálunk kivánszorogni a térre, nézünk egy kis tűzijátékot, aztán valószínűleg megyünk valamelyik szórakozóhelyre, bár ez nincs garantálva. Lehet mindenki KO lesz, és megy haza aludni. :D Meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése